1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
2. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie
naruszonym na adres sklepu: 3K Emil Kohnke, Różana 7a, 84-122 Żelistrzewo wraz z paragonem i dołączonym
formularzem reklamacyjnym lub zwrotu, które są do pobrania na stronie www.petsonalized.pl.
3. Zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane, tworzone na zamówienie Klienta – zgodnie z art. 38 pkt.
3 Ustawy z dn. 30 maja 2014 r. - o prawach konsumenta (Dz.U. 2020.0.287) z późniejszymi zmianami
4. Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest paragon lub faktura wystawione przez Sprzedawcę.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 14 dni
kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo
wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie www.arneste.pl oraz paragon lub faktura.
Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu
reklamacji.
6. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i
zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są
określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
7. Koszt transportu przedmiotu zwrotu do Sprzedawcy pokrywa Klient.