Regulamin sklepu internetowego PETSONALIZED
§ 1 Postanowienia wstępne
1. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowego Petsonalized.pl (zwanym dalej „sklepem internetowym”
lub „sklepem”) jest Emil Kohnke, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem: Różana 7a, 84-122
Żelistrzewo, NIP: 5871736072, REGON: 522322076
2. Układ elementów graficznych, treści, zawartość serwisu jak i zamieszczone zdjęcia stanowią własność sklepu
internetowego Petsonalized.pl i korzysta z ochrony prawnej na mocy przepisów prawa autorskiego.
§ 2 Definicje
1. Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
1.1 Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy.
1.2 Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie
Konta Klienta.
1.3 Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia.
1.4 Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej korzystająca ze sklepu internetowego.
1.5 Konto – usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są dane podane
przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie internetowym.
1.6 Produkt – dostępna w sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy
sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
1.7 Sprzedawca – Emil Kohnke, Różana 7a, 84-122 Żelistrzewo, NIP: 5871736072, REGON: 522322076
1.8 Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a
Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.
1.9 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające
bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
1. Adres Sprzedawcy: Różana 7a, 84-122 Żelistrzewo
2. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@petsonalized.pl
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 575008398
5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 84114020040000350282546317
6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w
niniejszym paragrafie.
7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00
§ 4 Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia
w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich
lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na
Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie
niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w
tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w
trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową
(ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości
końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za
transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§ 5 Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących
danych: imię, nazwisko, data urodzenia, adres e-mail
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek
opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem
poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub
równoznaczny);
3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez
wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj
przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny);
6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w
określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. Przesyłka kurierska z przedpłatą, przesyłka kurierska pobraniowa, paczkomaty
b. Odbiór osobisty we wskazanym przez Sprzedawcę punkcie
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność za pobraniem
b. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
c. Płatności elektroniczne (PayU)
d. Płatność kartą płatniczą
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za
stronach Sklepu.
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta
Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje
Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez
przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o
otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą
otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta:
a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest
do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym
razie zamówienie zostanie anulowane.
b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy
odbiorze przesyłki.
4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w
terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez
Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą
płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy
Sprzedaży,
6. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
§ 9 Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów
transportu do Sprzedawcy.
2. W przypadku odstąpienia od umowy konsument odpowiada materialnie jedynie za zmniejszenie wartości
towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż jest to konieczne do oceny ich właściwości,
cech i funkcjonalności.
3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie
dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar zgodnie z opisem:
a. Przy płatności za pobraniem lub przy przedpłacie na konto na numer konta podany w formularzu
b. Przy płatności PayU na konto PayU
4. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania
produktu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
5. Prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów, o których mowa w art. 38 pkt. 3
Ustawy z dn. 30 maja 2014 r. - o prawach konsumenta (Dz.U. 2020.0.287) z późniejszymi zmianami – produkty
nie prefabrykowane – wykonywane na zamówienie Klienta, z wzorem wskazanym przez Niego, zwany dalej
Produktem Personalizowanym.
§ 10 Reklamacja i zwroty
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
2. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie
naruszonym na adres sklepu: 3K Emil Kohnke, ul. Różana 7a, 84-122 Żelistrzewo wraz z dowodem zakupu i
dołączonym formularzem reklamacyjnym lub zwrotu, które są do pobrania na stronie www.petsonalized.pl.
3. Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest paragon lub faktura wystawione przez Sprzedawcę.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 14 dni
kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo
wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie www.petsonalized.pl oraz paragon lub
faktura. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu
reklamacji.
5. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i
zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są
określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
6. Koszt transportu przedmiotu zwrotu do Sprzedawcy pokrywa Klient.
§ 11 Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest
Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są
w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu
przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych
lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi
obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych
osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany
przepisów prawa, zmiany sposobów płatności dostaw- w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
postanowień niniejszego Regulaminu
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące
przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W
tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.